هر تشكل كارفرمايي، تا حدود زيادي شبيه يك بنگاه است. در نتيجه اعضاء‌ آن حق دارند بپرسند در ازاء هزينه‌ي عضويتي كه پرداخت مي‌كنند چه ميزان خدمات دريافت خواهند كرد. به همين خاطر تشكل‌هاي كارفرمايي ناگزيرند هزينه‌ي برخي از خدمات و محصولات خود را كه به صورت رايگان در اختيار اعضاء خود مي‌گذارند از خريدارن غيرعضو دريافت كنند. اجراي چنين سياستي به مرور تشكل‌هاي كارفرمايي را از نظر مالي توانمند خواهد ساخت.

در چارچوب همين سياست است كه كانون‌ عالي انجمن‌هاي صنفي كارفرمايي ايران بابت نصب،‌ راه‌اندازي و آموزش «شبكه‌ي اطلاع‌رساني» مستقل براي هر عضو خود هيچ هزينه‌اي دريافت نخواهد كرد. اما ساير مؤسسات و سازمان‌هاي علاقمند به استفاده از اين نرم‌افزار بايد هزينه‌ي آن را پرداخت كنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا